Bevers

Vanaf de leeftijd van 7 jaar ben je van harte welkom! . Binnen Scouting Nederland, heet deze speltak de Bevers. Bij Scouting Graaf Floris hebben we deze jongste groep samengevoegd met de jongere leeftijdsgroep, de Esta's. Samen zijn dat: Beesta's. De oudste kinderen binnen deze groep zijn 11 jaar oud.

Dit lijkt misschien een groot verschil, in de praktijk blijkt dit prima te werken en leren de oudere kinderen de jongere Beesta's te helpen waar nodig en ontdekken de jongere leden dat ze anderen prima om hulp kunnen vragen.

Afhankelijk van de geplande activiteiten, wordt de groep waar nodig wel naar leeftijd ingedeeld

Alle Beesta's komen op zaterdagmiddag bij elkaar om- onder begeleiding van ervaren leidingteam- leuke spelletjes en activiteiten te doen.

We leggen de nadruk op plezier en gezelligheid bij voorkeur in de natuur. We dagen de Beesta's graag uit om nieuwe dingen te ontdekken- maar gezelligheid en de veiligheid van onze jongste leden staat natuurlijk altijd centraal.

Nieuwsgierig geworden?

Kom gewoon een keer meedoen! Dat kan door langs te komen of door een e-mail te sturen naar beesta@scoutinggraaffloris.nl

Voor meer info van Scouting Nederland kun je terecht op https://www.scouting.nl/bevers