Het clubhuis

Scouting 's-Gravenzande heeft een eigen clubgebouw.; daar zijn we trots op. In en om het clubgebouw is er veel ruimte voor sport en spel.

De 's-Gravenzandse bosjes

Het gebouw grenst aan de 's-Gravenzandse bosjes en het Juliana Sportpark. Het is een mooi wandelgebied in 's-Gravenzande met verschillende recreatie- mogelijkheden, zoals:

• Een trimroute met trimtoestellen in het park.

• Een speelplaats voor alle leeftijden met diverse speeltoestellen.

Het Oranjepark

Het Oranjepark ligt aan de overkant van de Koningin Julianaweg op twee minuten afstand van ons clubgebouw. Het is een mooi park met in het midden een groot veld (voor sport en/of spel). Door het heuvelachtige park loopt een wandelroute.

Zwemgelegenheid

De volgende zwemgelegenheden zijn op loopafstand van het clubgebouw te bereiken:

Het strand

De volgende strandopgangen zijn op korte afstand van het clubgebouw te bereiken:

• Strandopgang 's-Gravenzande - Arendsduin
  • Strandopgang 's-Gravenzande - Slag Beukel
  • Strandopgang 's-Gravenzande - Vlugtenburg
  • Strandopgang Hoek van Holland - Het grote strand
  • Strandopgang Hoek van Holland - Het 'Hoekse' strand
  • Strandopgang Hoek van Holland - Stuifkenszand

Verhuur clubgebouw

Scoutingverenigingen

Het clubgebouw kan buiten de eigen scouting activiteiten worden verhuurd aan andere scoutingverenigingen en is geschikt voor een scoutinggroep met maximaal 80 personen.

Feestjes

Het gebouw wordt ook wel verhuurd voor kinderfeestjes, klassenfeest en andere feesten (geen jongerenfeesten).

Inlichtingen

Voor inlichtingen, prijzen en beschikbaarheid kun je een e-mail sturen met de volgende gegevens naar verhuur@scoutinggraaffloris.nl:

• Naam verantwoordelijke contactpersoon (25 jaar of ouder)

• E-mail adres

• Telefoonnummer

• Datum

• Reden/aard van de huur

• Aantal personen

• Extra toelichting

Voor vragen kun je na 19:00 uur ook terecht bij onze verhuurder op telefoonnummer 06-14969240

Ons gebouw wordt in juli en augustus niet verhuurd i.v.m. overige scoutingactiviteiten.

Foto's/Impressie