Agenda 2022

*Oliebollen nieuws*
Ook dit jaar organiseren wij weer onze jaarlijkse oliebollenverkoop.
De oliebollen en/of appelbeignets worden geleverd door Bakkerij Vreugdenhil uit Maasdijk.
PRIJZEN
De oliebollen kosten €1,10 per bol, de appelbeignets
€ 1,85 per beignet en beide worden per stuk verkocht.
Een gedeelte van de opbrengst is voor onze vereniging en daarvan willen we extra activiteiten organiseren en nieuw spelmateriaal voor de groepen aanschaffen.
Op zaterdag 31 december kunt uw bestelling afhalen bij het gebouw of laten bezorgen tussen tussen 10:00 en 12:00.
BESTELLEN
Uw bestelling kunt u sturen naar: oliebollengraaffloris@gmail.com.
Geeft u aan of u wilt afhalen of bezorgen?
Na de ontvangstbevestiging krijgt u zo spoedig mogelijk een bevestiging en een bestelnummer met betaalinstructies via de e-mail terug.

De Rabo club actie heeft het prachtige bedrag  van 1540 euro opgeleverd. Met dit bedrag gaan we de zolder van het gebouw opknappen. Iedereen bedankt voor het stemmen !

Opening seizoen 22/23

We kijken terug op een hele geslaagde opening van het nieuwe seizoen. Hieronder wat leuke beelden van deze gezellige dag:

Koningsdag 2017

Zoals de afgelopen jaren stonden we ook dit jaar weer op het Graaf Florisplein in 's-Gravenzande.

Met een stormbaan, smincken en marshmellows bakken was het weer een geslaagde dag voor jong en oud!