Agenda 2024

De komende maanden staan de volgende activiteiten op het programma

27 april   Koningsdag: De Scouts en Sheros verkopen bloemen, planten, groente en fruit in een kraampje in de
                Van Geeststraat naast/voor Restaurant Chapter.

4 mei      Dodenherdenking: De Esta's en de oudste Bevers zullen assisteren bij de Dodenherdenking bij de

Dorpskerk.

24 mei    Start gezamenlijk weekendkamp (t/m 26 mei)

29 juni    Laatste draaidag en uitdelen Pionier

13 juli     Start zomerkamp voor de Bevers, Esta's en Scouts (t/m 20 juli)

31 aug    Start nieuwe seizoen/ overvliegen

18 okt     Jota Joti kamp

De Rabo club actie heeft het prachtige bedrag  van 1540 euro opgeleverd. Met dit bedrag gaan we de zolder van het gebouw opknappen. Iedereen bedankt voor het stemmen !

Opening seizoen 22/23

We kijken terug op een hele geslaagde opening van het nieuwe seizoen. Hieronder wat leuke beelden van deze gezellige dag:

Koningsdag 2017

Zoals de afgelopen jaren stonden we ook dit jaar weer op het Graaf Florisplein in 's-Gravenzande.

Met een stormbaan, smincken en marshmellows bakken was het weer een geslaagde dag voor jong en oud!